Vajon?

2010.06.07. 21:35

 

Miért mondom ezt?

Ahoz, hogy ezt megértsd el kell mondanom mivel foglalkozom; egy tanácsadó cégnél vagyok "területi képviselő" ami abból áll, hogy a budapesti dugóban ülök napi 8 órát, és ahelyett hogy a dudát nyomnám, inkább agyalok.

Azon agyalok, hogy mit csináltam, hogy döntöttem, és az tényleg a legrosszabb döntés volt az életemben? És minnél többet gondolkodom annál inkább rájövök, hogy egy ideillő idézettel éljek; "Nem ide jöttem, nem ezt akartam!".

A dilemma alapja nem más mint a "tényleg Ő a nagy Ő", illetve "öreg vagyok már bohócnak" gondolatkör körül jár.  

De ami a lényeg; napról napra biztosabb vagyok, hogy mégis Ő kell nekem....

De nagyon gyáva vagyok....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egyferfigondolatai.blog.hu/api/trackback/id/tr702064155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása